’ نواز زرداری پر غداری کا مقدمہ بنوانا چاہتے ہیں‘

آخری وقت اشاعت:  جمعرات 1 دسمبر2011 15:08 GMT 20:08 PST,

Credit:BBCurdu

پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما بابر اعوان نے کہا ہے کہ سپریم کورٹ میں متنازع میمو کی سماعت حکومت کے خلاف سازش ہے اور میاں نواز شریف ملک کے منتخب صدر آصف علی زرداری پر غداری کا مقدمہ بنوانا چاہتے ہیں۔

پیلزپارٹی کی جانب سے جلدی میں بلائی گئی پریس کانفرنس سے چند گھنٹے پہلے سپریم کورٹ نے متنازع میمو مقدمے کی سماعت کرتے ہوئے ایک ریٹائرڈ پولیس کو شواہد اکھٹے کرنے کا کام سونپا تھا اور حیسن حقانی کے بیرونی ملک سفر پر پابندی کا حکم دیا تھا۔ اس مقدمے کی ابتدائی سماعت کے دوران سابق وزیر اعظم میاں نواز شریف نے خود دلائل دیئے تھے۔

جمعرات کی شام کو جلدی میں بلائی گئی پریس کانفرنس میں وفاقی وزیر خورشید شاہ، فردوس عاشق اعوان اور بابر اعوان نے کہا کہ تاریخ بتاتی ہے کہ پیپلز پارٹی کو کبھی انصاف نہیں ملا۔

انہوں نے کہا کہ سپریم کورٹ نے وفاق پاکستان کے نمائندے کو سنے بغیر فیصلہ دیا ہے اور ایسے شخص کو شواہد اکٹھے کرنے کی ذمہ داری سونپی ہے، جن کے ایک بھائی پنجاب کے چیف سیکرٹری ہیں اور دوسرے سپریم کورٹ کے حاضر سروس جج ہیں اور جن کے سسر سپریم کورٹ کے سابق چیف جسٹس ہیں جو ذوالفقار علی بھٹو کو پھانسی دیے جانے کا حکم جاری کرنے والے بینچ کا حصہ تھے۔

بابر اعوان نے کہا کہ پارلیمان کی قومی سلامتی کے بارے میں سترہ رکنی نمائندہ کمیٹی میمو معاملے کی جانچ کر رہی ہے اور جمعہ کو وزیراعظم اس میں پیش ہوکر بریفنگ دیں گے۔

Readmore

Categories: Asia, Pakistan

1 reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.